Inbjudan 2023

Dags att "damma av gamlingarna" !!

Speldatum   lördag 25 februari
Plats Stora Höga Arena, Stora Höga
Spekerödskolans idrottshall, Spekeröd
Klasser

F28, dvs tjejer som fyller 28 år under 2023, födda '95, eller tidigare yngre, men som fött barn, får också delta

P35, dvs killar som fyller 35 år under 2023, födda '88, eller tidigare

vårt syfte är att inte aktiva spelare deltar utan ser turneringen för dem som passerat "bäst före datumet"

Spel Futsal, inomhus, 4 utespelare + målvakt samt avbytare
Form Gruppspel och slutspel, tider beroende på antalet lag som anmäler sej
Kostnad 1.300:- per lag
Regler Svenska Fotbollförbundets regler gäller
Effektiv tid tillämpas i sista matchminuten.
Tillstånd Cupen är godkänd och sanktionerad av Svenska Fotbollförbundet genom Bohusläns Fotbollförbund

20230123

Sista anmälningsdag
anmälan via e-mail kansli@vallensif.se,
med uppgifter om förening, klass, tröjfärg, kontaktperson med namn, e-mail, och telefon

20230123

Sista betalningsdag
1.300:- per lag, betalas till Vallens IF bg 438-8955,
märk "Vallens IF Oldies cup"
Frågor kansli@vallensif.se

I samarbete med Stenungsbaden erbjuder vi ;

Övernattning 990:- / pers i standard dubbelrum, inklusive frukostbuffé, priset gäller endast vid bokning på www.stenungsbaden.se i rutan företags/bokningskod anges vallens23

Middag 485:- / pers, 3 rätters middag med livemusik (ingen nattklubb), boka på www.stenungsbaden.se/bokabord, i rutan måltid välj Vallens IF 3-rätters,
för att sitta lagvis bokas alla av en person

Caféet i Stora Höga Arena är öppet hela helgen - mumsiga mackor, hembakat, korv och annat som behövs under en turnering.

Vi hoppas att dessa turneringar skall bli ett återkommande inslag år efter år. Kanske kan det bli en "återvändarhelg" för gamla spelare som flyttat från orten eller helt enkelt ett sätt att samla de som varit med förr.

Vi hoppas också att ni kommer med spelare som inte längre är aktiva, men det är inget förbud. Syftet är dock att "de som var med förr" skall få en möjlighet att umgås, träffas och återuppleva gamla minnen ..

Tag med nära och kära och gör denna helgen till ett oförglömligt minne !!