Nu söker Vallens IF nya styrelsemedlemmar !

2023-02-11 i Allmänt

Vallens engagemang och kompetens finns mitt ibland oss – nominera kandidater till styrelsen 2023.

Vallen har alltid drivits av ett stort föräldraengagemang. Här finns drivkraften, idéerna, kunskapen, entusiasm, omtanken, kontaktnät och ledaregenskaper. Dessa resurser behöver vi se hos varandra och göra till verklighet inom föreningen.

Nu väntar ett nytt verksamhetsår och en ny styrelse ska väljas på årsmötet den 28 februari. Arbetet i styrelsen är känt för att vara inspirerande, utvecklande, lärorikt och lustfyllt – med möjlighet att sätta sin prägel och förbättra olika områden. I år ser behoven ut på följande sätt där vi som förening hjälps åt att fördela ansvaret.

Tre ytterligare ledamöter / suppleanter ska väljas in i styrelsen. Erfarenheter och engagemang som särskilt efterfrågas är arrangemang, marknad, sponsring och ekonomi.

Tveka inte att nominera Dej själv eller någon annan Du tillfrågat, som Du upplever kan bidra med en pusselbit i styrelsearbete.

Namn på din kandidat och intresseområde skickas till styrelsen@vallensif.se snarast. Därefter följer vi upp och återkopplar.